Blä blä blä....

Har mycket att göra till nästa vecka och vet inte hur jag ska få tiden att räcka till.
Tills nästa vecka måste jag:
* Ha översatt 3 papper med ca 17 meningar på vart paper = Klart!
*Läst ut en bok av
Gabriel Garcías Marquez Boken är dock på spanska. Den är bra och att rekommenderas vet inte om den finns på svenka men klicka på länken så kommer man till den engska varianten. Har halva boken kvar + frågor
*Sedan ska jag läsa en a4 sidas text för att göra ett referat på max en sida med dubbelt radavstånd utan egan åskiter.

Så det här vart chop chop..... lite tid och mycket att göra pga  att jag ska ha göra praktik här i Sverige och i Spanien. Så vi ska hinna med massor och det märks. Men det är skönt att komma i gång igen.

En bild från i början av sommarn en av våra lat sommardagar gå vi var på utflykt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback