Då var det skola igen....

Till äldsta dotterns lycka tänka att hon går i 3 an.... Jag kommer ju ihåg när jag gick i trean och det vi gjorde och nu är min ängel där och hon tycker det är så roligt. Det får mig att dra en lättandes suck...Ett problem mindre för tillfället.
Jag har dock pratat mjölkprotein allergi i dag måste ta mig i kragen och ringa barnmedicin igen och få ett pricktest på 7 åringen, vi måste få vet om han har några korsallergier.Men på måndag ska vi mäta och väga för att kolla hur det ser.

Summa sumaron... En liten rörig dag men barnen är lyckliga över den första dagen.

Jag är också glad klarade ju av min lördags tenta och det är en stor tillfredställes !!!! Nu känns det hur bra inför nästa vecka som föreläsningarna dra i gång och känner mig tom tillräkligt taggade att plugga svenska inför de föreläsningarn...

Nu ska det lbi lite tv.

Kommentarer
Postat av: Vanna

Hej !!



Ja det va så sköönt, jag orkade inte jobba mer.. och seriöst.. jag fick jobba idag INNAN ja gick till skolan.. jag började tio men ja får ändå vakna 04:50 för att åka o jobba för de inte hittade nån personal.. hur sjukt som helst !!



Ja, det var kul att komma, hoppas vi ses på fredag =D Kraaam !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback