Storhandla

Är ett sak som jag gör varje månad med tillhörande lista gjorde efter matsedeln. Denna månda har jag provat något nytt http://www.mataffaren.se/  det blev ungefär på den vanligaste summan och det var några saker som inte fanns där eller som var för dyrt att köpa där så det får vi kompletera. Det ska spännande och se hur maten är får blogga om det i morgon.
Det som jag gillade mest var att jag kunde köpa frukt och grönskaslåådor på 7 kg och de kostade 169:- & 179:-. Hoppas att det är fin kvallitet. Nu ska jag lägga barn.....

Kommentarer
Postat av: Vanna

ja absolut, pengar tackar man ju inte nej till speciellt om det är väldigt enkelt jobb =)





uuh vilken bra hemsida, kanske ska spara den och kika på den när jag har min egna restaurang :D om gud vill såklart =) Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback