Storhandla....igen-----

Så det kan bli ibland.... var ju så på att prova handla online... skönt smidigt .. billigt hmmmm.... Svaret måste bli nej. Efter att ha över lagt med Maken så avbeställde jag våran beställning och tog mig till mecka.... nej maxi ..... Storhandla som vanligt med bipen... Och han hade rätt ... det blev billigare för mer eller mindre samma summa kom jag hem med i stort sätt allt vi skulle ha. Inklusive alla vara som inte fanns hos mataffären. Min åsikt är att det är super bra om man är en vanlig familij utan allergier. Men vi som har en son som är mjölkprotein & soja allergisk passar det inte att handla  där då många saker som vi måste ha hemma inte fanns så jag hade behövt handla massor i alla fall, Ica maxi är det ända stället i min kommun som har havreyoghurt.

Så jag får hålla mig till maxi men det var skoj att leka med tanken att bara klicka hem alla mat.


Kommentarer
Postat av: Vannaa

hehe va bra då fixar jag en så fort min dator vill funka igen.. så kan ja adda dig på msn och så kan du förklara via mail eller nått hur du vill ha den på ett ungefär =)



synd att han e allergiker..men kommer det att gå över när han blir äldre ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback