Än av alla listor som finns .....

Hittade denna hos Linda


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Japp

 Höll du några av dina nyårslöften?

- Hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- nej inte i år

Dog någon som stod dig nära?

- Ja min älskade mormor

Mest efterlängtade möte?

- att få åka till Spaninen

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

-Nja.. men att få vara lycklig och frisk skadar aldrig

 Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

- Mormors bergavning & den dagen hon får till himlen

 Bästa minnena ifrån sommaren 08?

- De varma veckor och dagarna vid badsjön & då jag var ut med min vän S

Vad var din största framgång 2008?

- Att jag utvecklats som männsiska våga släppa taget och inte ha sten koll

 Största misslyckandet?

- svår... att svar på

Största misstaget?

- Att vara lite välblåögd ibland

Har du varit sjuk eller skadat dig?

-  Nej inte så farligt har haft några jobbiga mirgän anfall skapade av rödvin

 Bästa köpet?

- oj.. vinter jackan & stövlarna + de saker som jag köpt i spanien. Sedan är jag nöjd m i-poden som jag köpte m pengar som jag fick vid min födelsedag

Träffat någon kändis?

- Ja det kan man väl säga i alla fall inom den spanska kristna världen.


Vad spenderade du mest pengar på?

-Kläder tror jag

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- gårdagen shoppingen en rosa i pod....

 Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

- Har några som ligger varmt om hjärtat :)

 Har någon du känner tagit körkort?

- Japps min svåger tog det i år...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ledsnare

 önskar du att du gjort mer?

- Svårt att säga .. men kanske ja i bland vem vet

Vad önskar du att du gjort mindre?

-  Vara så stolt...

 Hur tillbringade du julen?

- Med man, barn & svärmor och min mans syskon.

Blev du kär i år?

- Ja....;)

 Favoritprogram på TV?

-  Desperate Housewife, Csi, Greys anatomi, Jordan rättsläkare, law & order,House.

Bästa boken du läste i år?

- har läst ganska många böcker i år men tanke på att jag har läst spansk litteratur i två terminer.... & den sista som har lämnat ett starkt intryck är "soldados de Salaminas."


 Något du önskade dig och fick?

-  En vit Mac!!! & sedan massor av saker som jag bara älskar....

Något du önskade dig men inte fick?

- nop.... inte vad jag kan komma på....

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Fyllde 30 så jag saknade givetvis den sång som Mormor alltid sjöng. Men den var perfekt allt ordnar sig. TIlls sist ä glad över att jag har en till present att hämta..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Yes


Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

-  Den är jag..... ;)


Vad fick dig att må bra?

- Barnen, spanien, goda vänner. familjen. Ett par förlåt som kom från hjärtat :)


Läskigaste upplevelse?

- Att känna att jag inte hade den kontoll över vissa saker som jag trodde att jag hade. Att släppa taget och lita på att jag inte är behövet till 10000 %

Äckligaste upplevelse?

- Att inse att det finns personer som är så otroligt falska att så att det kan göra vad som helst.

Vad är du mest stolt över från 2008?

-Att jag inte tappade förståndet.....

När var du mest nervös?

- svenska tentan som jag gjorde 5 gånger innan den satt & det gör den fortfarande ..... Allt har en mening...


Vad fick dig att må dåligt?

- Massor av blandad kompott

 Hur kommer nyårsafton spenderas?

I goda vänners lag & i mammas sköna soffa....

Vem saknar du?

- OOO lätt min älskade mormor...... :(

De bästa nya människorna du träffade?

-M som jag bode med i spanien K. Som bodde i andra lägenheten, Även A & H spanska girlsen.....

Ditt mål för 2009?

- Ta alla mina poäng & klara av nästa spanska termin som väntar till hösten. Åka minst en vecka till Spanien....

Vad längtar du till år 2009?

- Våren sommaren. Då barnen & p kommer från Chile. Då mina vänner kommer från sina resor...


Kommentarer
Postat av: Anna

Den var kul. Men jag vill gärna se din i pod!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback