Lite spanien blider.....

kommer bättre sent än aldrig....










Vem hade trott att spiderman fanns i Madrid !!!!



Slottet i Madrid



Jag på Ikea mätt & glad på svenskt mat...



Toledo



Me in Toledo ....



Paella.... Mums......Början på en helt underbar matvecka..... Det är min tallrik.....



Toledo



Shopping.... Där vi spenderade massor av tid på Super ica maxi.... och med det godaste kaffet... Jamaica.... mums...



Churros..... me chocklad och cafe con leche....



Happy to be going home... Nyklipp & och lagom trött..... Och vill bara hem!!!!!

Några bilder som jag har valt att visa har många mera tre veckor ger bilder....

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen lite bilder. Jag tyckte väl det var lite "bildfattigt" i "spanien-bloggen". Vad fint det var i Toledo, jag förstår att du trivdes där. Så komiskt att ni åkte till IKEA...hahaha

Nu har jag också skrivit lite i min blogg, så kom och häls på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback