Ny dag nya äventyr.

I går var vi i den STORA STADEN MADRID!!!  Och det är en stor stad kan jag säga, det var halv skoj vi var i den botaniska trädgården där vi gick in på student pris bra.!! Sedan åt vi på en resturang där vi fix betala 3.80 Euros för gammalt bröd.  Halv skoj. Men det man inte lär sig av .... Sedan så åkter jag, M & K hem till Aranjuez och pinnadei väg för att kolla inte typ IV - programmet lite snabbt trodde vi.
Men ...... vi blev bjudna på chocklad mpuse med apelsin smak och sedan friterad bollar med bechlamesås och kyckling för att till sist få dubbel varmsmörgås med ost skinka & dvs grönsaker och med kaffe!! Så otroligt gott, Kan ju bara säga att förväntningarn inför i morgon är på topp!!. Det är så vi ska få äta lunch( tror det är med tre rätter ) Vi är så välsningnade så det inte är klokt.!!!

Jag köpte mig en snygg vinter jacka som jag inte kan ta kort på så typiskt att glömma adaptern..... Ska kolla om jag inte kan hitta något idag.

Idag har jag pluggat lite och vi väntar även på en kvinna som kommer från USA som ska bo med oss några dagar för att kyrkan ska ha en event.... Nemas problemas för oss..

Sist men dock inte minst så har vi ättit churros..... MUMS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback