Jag har tid att blogga

Det var länge sedan, idag är lilla femman hemma och är sjuk så jag är hemma med henne & fyran. Skönt som katten med tanken att det bara vräcker ned snö och det känns helt ok att sitta med en kaffe kopp. Det har varit en tuff höst med mycket plugg och oväntad resa till norr och en SÅ OTROLIGT SKOJIG praktik och nu är det vara 4 dagar kvar tills jag åker!!

Jag har så mycket att fixa så att jag inte riktigt vet vad jag ska börja. Har i alla fall börjat att ta i tur med tvätt korgarna som har ropat på tvättmaskinen.Sedan ska måndashandlingen göras & mat planeringen. Ska även til kapp ahl för arr se efter om det finns en pepparkaksdräkt i en större stl, handla lite strumpor & underkläder till mig.

Har i alla fall fixat lite advent, för vi firade 1 advent i går .. ( Jag vet att det är på söndag men då är jag ju inte hemma och missa advents mys ..... NOP!!!)

Well ska ta i tur med lite mera hemma jobb som inte gör sig själv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback