Ett par dagar

utan inlägg. De senaste dagarna har varit full t upp minst sagt. Jag har avslutat en sak som är mindre trevlig. Sedan så ligger min älskade mommo inför avfärd till högre höjder. Något som gör fruktansvärt ont men som ändå är underbart.Plus att jag ska göra saker till skolan. Men nu börjar flyttet komma som tur jag känner mig koll på saker och det är någornstanns min flyttboj för tillfället.

Som om inte det vore nog har 5.an varit sjuk sedan i fredags men sedan i går har febern övergivit oss och det blir dagis idag TACK OCH LOV!! har en super viktig föreläsning.

Nu ska vi i väg:::........


Ett kort som ger otroligt underbara minnen av sköna Tornedals sommrar. Ett otroligt priviliegum.....Speciellt idag då regnet slår emot fönstret.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback