Julen är här.....

Nu är julen här och vi har firat den precis på det sätt som vi har velat göra i flera år. Våran julafton morgon började med att äta en god frukost och se det sista avsnitt av julkalendern. Efter det så var vi i väg till kyrkan där V & A-P sjöng med sin barn kör & det var samling till krubban. Det var fint och stämningsfullt att få ta del av det egentliga jul budskapet, Jesus födelse. Efter det så var vi och handlade lite grann och  P åkte iväg för att fixa en grej. Jag åkte hem och det kom några snö flingor för att förhöja stämningen lite extra. Maten blev gjord och vi åt lunch och tittade på kalle.
Svärmor kom vid halv fem och vi gjorde i ordning all jul mat och så åt vi SVENSK JUL MAT är så gott då man inte har varit hemma på tre veckor. Tills så blev det julklappar och alla blev nöjda och tydligen har jag väldigt snäll eftersom Tomten kom med en ny data till mig en vit mac....... & sedan lite kläder och SEX AND THE CITY!!!!. Det är den bästa filmen .. I LOVE IT........ 

den ska vi ses igen i morron, tycker att det är duktigt att inte få reda på vad som hände...... Men jag älskar den ........

Nu ska jag blåsa ut ljusen och krypa ned i sängen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback